استاندار لرستان؛

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران لرستان در سطح ملی پیگیری می‌شود

«سید موسی خادمی» گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران لرستان در سطح ملی پیگیری می‌شود، سرمایه گذاری دولتی و خصوصی در لرستان کم است و نهادهای غیردولتی باید در این استان بیشتر سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۴۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 13August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به مشکل بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران استان اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران لرستان در سطح ملی پیگیری می شود، سرمایه گذاری دولتی و خصوصی در لرستان کم است و نهادهای غیردولتی باید در این استان بیشتر سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات سال ۹۸ باید تا اوایل شهریور ماه با جدیت پیگیری شود، افزود: در بحث اوراق باقیمانده از سال گذشته فقط اعتبارات سیل تعیین تکلیف نشده و وضعیت اعتبارات استانی و توازن مشخص است.

خادمی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دولت ادامه داد: اکنون در پرداخت حقوق‌ها با مشکل مواجه هستیم که باید از محل فروش بخشی از اموال تامین شود که در این ارتباط سهم استان ۳۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۵۰ هزار میلیارد تومان ملک در لرستان وجود دارد و هر دستگاهی اعتبار را برای خودش هزینه خواهد کرد، افزود: تهاتر مطالبات دولت باید توسط دستگاه‌ها پیگیری شود و هر استانی سریعتر اقدام کند موفق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها