وصیتنامه شهید «حسن بهرامن»؛

ای ملت ایران برای حفظ و نگهداری انقلاب در صحنه بمانید

شهید «حسن بهرامن» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت شجاع ایران شماها بودید که انقلاب کردید پس برای حفظ و نگهداری این انقلاب شماها هستید که باید همینطور در صحنه بمانید.
کد خبر: ۴۱۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 13August 2020

ای ملت ایران که انقلاب کردید برای حفظ انقلاب در صحنه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «حسن بهرامن» در تاریخ 1335/11/1 در بوشهر ددیه به جهان گشود و در دوم فروردین  سال 60 در شوش شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام بر خمینی و درود بر رزمندگان اسلام و درود بر ملت شهید پرور اسلام که همیشه در صحنه حضور داشتند.

ای خداوندا تو چرا به من هزاران جان ندادی که فدای رهبر و فدای اسلام و قرآن عزیز کنم، همین جانی هم که به من دادی فدای رهبر و فدای اسلام باد

خدایا از عمر من بگیر و به عمر امام خمینی رهبر اسلام اضافه کن، خداوندا تا از من راضی نشدی مرا از این دنیا مبر چون می دانم هر کجا که باشم مرگ در دست توست چه در جنگ باشم نظر تو از من  دور نیست.

خدایا ما ملت ایران با تو و حسین(ع) عهد بستیم که تا آخرین قطره خون خود از انقلاب تو که همان انقلاب اسلامی است دفاع کنیم.

 من به خود اجازه نمی دهم که دوستان در جبهه ها باشند و من در کمال پرروئی در خانه بمانم و شبها آنها تا صبح نگهبانی دهند و من با کمال راحتی در زیر لحاف  گرم و نرم راحت بخوابم و این دور از حق و حقانیت خداست.

از ملت شریف و شهید پرور ایران می خواهم که راه شهیدان را پاس گویند و با حضور خود در صحنه پایدار نگهدارند.

 بنده که راه خود را انتخاب کرده ام و تا توان دارم و می توانم از هر طرفی که می توانم برای اسلام جان فشانی می کنم.

من می دانم که بعد از ما کسانی هستند که راه ما را ادامه دهند و تا پیرزوی اسلام در سرتاسر جهان از پای نخواهند ایستاد و حق حق خود از این کافران و بی دینان بگیرند.

من یک سفارشی به خانواده ام دارم و ملت شهید پرور ایران دارم و آن اینست که پشت امام را خالی نگذارید و راه شهیدان و راه بهشتی و باهنر و رجائی را بروند و کارهای آنان را دنبال کنید راه ما راه شهیدان است.

 خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار و اسلام را یاری ده و خون شهیدان را پاس دار که توئی که می توانی همه جهان را هر طور که بخواهی برگردانی.

 ای ملت ایران شما گنجینه های ثروت اسلامید، هم قدر خود را بدانید و قدر امام را و در هر نماز امام را دعا کنید.

 امام نعمتی است که از طرف خدا بما رسیده و برای نگداشتن او فقط از خدا بخواهید و برای صاحب زمان(عج) هم دعا کنید.

 این دعاهای شما خدا را به رحم می آورد و خدا مهربان و عادل و رحم کننده است. بنده چیزی ندارم که برای این انقلاب فدا کنم جز این جان ناقابل که از خدا می خواهم این جان مرا بگیرند و به عمر امام خمینی اضافه کند.

 ای ملت شجاع ایران شماها بودید که انقلاب کردید پس برای حفظ و نگهداری این انقلاب شماها هستید که باید همینطور در صحنه بمانید.

 و باید این انقلاب که همان انقلاب مستضعفین است یاری دهید و خدا تمام اعمال ما را زیر نظر دارد و هیچ کار خوب بی پاداش نمی گذارد و خود را به خدا بسپارید و خداست که جهان را در اختیار دارد و مالک است.

 خدایا مرا در صف شهیدان قرار بده، خدا را یاری کنید تا جداً شما را یاری کند.

 آدمی به چیزی نمی رسند جزء آنکه برای بدست آوردن آن تلاش و کوشش کند (قرآن کریم) زندگی آینده ما ساخته و پرداخته همین زندگی است و بهشت و دوزخ محصول اعمال و الحاق ماست.

 جنگ کنید در راه خدا با کسانیکه مقابله کنند با شما و تجاوز نکنید که خدا دوست ندارد تجاوزگران را .

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار