حجت‌الاسلام قریشی:

دشمنان در مواجهه با سپاه ضعیف هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ایادی استکبار و دشمنان اسلام در مواجهه با سپاه پاسداران ضعیف هستند و پیروزی نهایی با رزمندگان اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 13August 2020

دشمنان در مواجهه با سپاه ضعیف هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز از مناطق مرزی شمال‌غرب و پایگاه‌های نوار مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بازدید کرد.

در این دیدار که به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا انجام گرفت، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، از نزدیک با رزمندگان سلحشور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و ضمن ابراز محبت و تبریک اعیاد گذشته، در جریان تامین امنیت پایدار مردمی و وضعیت امنیت مرزها قرار گرفت.

امام جمعه ارومیه در سخنانی که در پایگاه های نوار مرزی با رزمندگان اسلام داشت، گفت: جایگاه مرزبانی و مرزداری در اسلام بسیار رفیع بوده و دارای اجر دنیوی و اخروی است و مجاهدت های این عزیزان جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با ابلاغ پیام مهر و قدردانی مردم انقلابی ایران و آذربایجان غربی به آنان تصریح کرد: ایادی استکبار و دشمنان اسلام در مواجهه با سپاه پاسداران ضعیف هستند و پیروزی نهایی با رزمندگان اسلام و ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار