معاون فرهنگی حزب‌الله لبنان:

فاطمیون در ساحت ولایتمداری خوش درخشیدند

حجت‌الاسلام‌ اکرم برکات گفت: مهدی یاوران فاطمیون برای دفاع از حرم آل الله از مزار شریف قیام کردند و با جهاد خود ضمن دفاع از مقدسات، اسلام را یاری کردند و در ساحت ولایتمداری، خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱ - 14August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «اکرم برکات» معاون فرهنگی حزب‌الله لبنان در اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان که در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان افغانستانی و لبنانی محدود به جغرافیا نیستند.

وی افزود: مهدی یاوران فاطمیون برای دفاع از حرم آل الله از مزار شریف قیام کردند و با جهاد خود ضمن دفاع از مقدسات، اسلام را یاری کردند و در ساحت ولایتمداری، خوش درخشیدند.

معاون فرهنگی حزب‌الله لبنان خاطر نشان کرد: فاطمیون آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده بایستند و موانع ظهور حضرت مهدی (عج) را بر طرف کنند، به همین دلیل ما مدیون شهدا و مجاهدان لشکر فاطمیون هستیم.

اکرم برکات تاکید کرد: مجاهدان فاطمیون مردانی هستند که با ایمانی راسخ از دورترین نقاط برای پاسداری از حریم حرم جهاد کردند و با ایثار و از خودگذشتگی توطئه ایادی استکبار را خنثی کردند.

وی در پایان گفت: سلام مجاهدین لبنان و سید مقاومت و مبارزین جهان اسلام که دغدغه فلسطین دارند را به مجاهدان فاطمیون ابلاغ می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار