عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین:

لشکر فاطمیون یادگار سردار شهید سلیمانی است

خالد البطش گفت: جوانان افغانستانی که فرزندان فاطمه زهرا (س) هستند درجه خود را از حضرت گرفته‌اند؛ برادران گرامی و رزمندگان عزیز، شما مجاهدان آینده و یادگاران حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه هستید.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ - 14August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «خالد البطش» عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین در همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون که در حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: از سرزمین فلسطین با شما سخن می‌گویم و بر جوانان امت اسلامی سلام عرض می‌کنم؛ آنان وظیفه خود را آزادی قدس دانسته و ذلت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آبروی اسرائیل را خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: این جوانان برای فتح بیت‌المقدس پیشقدم شده و تصمیم به جنگ و رویارویی با آمریکا دارند و در هر عرصه‌ای آماده مقابله با این دشمن هستند؛ جوانان و مجاهدان هیچگاه تسلیم نمی‌شوند.

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: ما به دود گلوله این جوانان افتخار می‌کنیم زیرا درصدد پس گرفتن کرامت مردم فلسطین هستند.

خالد البطش افزود: جوانان افغانستانی که فرزندان فاطمه زهرا (س) هستند درجه خود را از حضرت گرفته‌اند؛ برادران گرامی و رزمندگان عزیز، شما مجاهدان آینده و یادگاران حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه هستید.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل موانع زیادی با همکاری متحدان خود در منطقه با همکاری ترامپ دیوانه ایجاد کرده‌اند و یک هدف را دنبال می‌کنند و می‌خواهند سرمایه امت اسلامی را هدف گرفته و دزدی می‌کنند. امنیت فلسطین را از بین برده‌اند و مایه تاسف است که برخی کشورهای اسلامی تسلیم شدند و پایتخت خود را برای صهیونیست‌ها باز کردند.

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این کارها برای این است که امت اسلامی به دنبال مبارزه مستقیم نباشد و اینجاست که تشکیل محور مقاومت اهمیت بالایی دارد. محور مقاومت ستون اصلی مقابله با صهیونیسم است و به همین دلیل جمهوری اسلامی تحت فشار قرار دارد. معامله قرن یک نقشه است آنها می خواهند با این توطئه به کشوری که وجود ندارد رسمیت بدهند تا امت اسلامی دنبال دوستی با غرب باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار