حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» خبر داد؛

دومین جلسه وارثان فتح برگزار شد

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: دومین جلسه وارثان فتح در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 14August 2020

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از برگزاری دومین جلسه وارثان فتح در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام خسروی‌راد اظهار داشت: این مجمع یک سازمان مردم نهاد است که در جهت نشر فرهنگ مقاومت و شهادت تلاش خواهد کرد و در همین راستا دو هدف عمده تکمیل چارت سازمان‌ها و ایجاد مقبولیت در جامعه در حال پیگیری و بررسی است.

وی ادامه داد: این جلسه که با حضور برخی از اعضا برگزار شد ضمن تحلیل خاطرات یکی از طلاب آزاده و شناسایی نقاط قوت در این خاطرات برای انتشار مناسب آن بحث و گفت‌وگو شد.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پایان افزود: در ادامه جلسه جمع‌آوری خاطرات حضرت آیت الله «آیت‌اللهی» بود که ضمن بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و در حال اجرا مقرر شد با هماهنگی مراکز فرهنگی استان و حوزه علمیه و بسیج طلاب امکان تحقق اهدافی در بلند مدت و کوتاه مدت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار