«علی کرم‌زاده عمرانی» به همرزمان شهیدش پیوست

«علی کرم‌زاده عمرانی» جانباز دفاع مقدس و پیشکسوت خبرنگاران شهرستان آمل بعد از ظهر امروز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۱۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ - 14August 2020

«علی کرم‌زاده عمرانی» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی کرم‌زاده عمرانی» جانباز دفاع مقدس و پیشکسوت خبرنگاران شهرستان آمل بعد از ظهر امروز در سن 63 سالگی بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست

این پیشکسوت خبری شهرستان آمل که از چند روز گذشته با مشکل قلبی در بیمارستان امام رضا (ع) تحت درمان قرار داشت با بهبودی ترخیص شده بود، در آخرین روز از هفته بزرگداشت خبرنگار به دیار باقی شتافت.

«علی کرم‌زاده عمرانی» کار مطبوعات را با نشریه هدف آغاز و به عنوان خبرنگار این نشریه به جبهه حق علیه باطل در جنوب کشور اعزام شده و دچار مصدومیت شیمیایی شد و به درجه جانبازی نائل شد.

این خبرنگار پیشکسوت بیش از 15 سال سابقه خبرنگاری در هفته‌نامه پیک خزر فعالیت داشت و با نگارش مقاله‌های انتقادی با دست مایه طنز به عنوان «گزنا» معروف بود.

این پیشکسوت خبری آمل که با 32 کار مطبوعاتی و با 21 سال بیمه خبرنگاری بازنشسته شده بود در سال 1398 در آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور معاون حقوقی رییس جمهوری در محمودآباد تجلیل شده بود.

پیکر این جانباز دفاع مقدس بنا به وصیتش در کنار مزار مرحوم پدرش در روستای بلیران به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها