جانشین فرمانده کل سپاه:

شکست آمریکا در سوریه به‌واسطه حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در میدان مبارزه است

دریادار فدوی گفت: شکست آمریکا و متحدانش در سوریه به دلیل حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در میدان مبارزه با جبهه باطل است.
کد خبر: ۴۱۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ - 22August 2020

شکست امریکا در سوریه بواسطه حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در میدان مبارزه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: امت اسلامی  وقتی به تکالیف خود عمل نکرد، باعث شد تا جنایتکارانی مثل شمر و ابن زیاد در جامعه نفوذ یابند و بزرگترین ظلم‌هایی که نمی‌توان تصور کرد را در حق پسر پیغمبر (ص) در صحرای کربلا مرتکب شوند.

وی افزود: تشکیل «دولت اسلامی» یکی از مراحل تحقق پنج‌گانه مورد اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تا این موضوع محقق نشود، نمی‌توان انتظار داشت که «جامعه اسلامی» تحقق یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: درباره شهدا روایت‌های بسیاری از معصومین (ع) وجود دارد که بهترین آن در ذیل آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا...» است که شیخ طبرسی آن را ذکر کرده است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی محک می‌خورند؛ زیرا هرگاه لازم بوده است، این عزیزان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند که نمونه بارز آن وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید است.

وی در ادامه گفت: آمریکا در سوریه حضور می‌یابد و با همراهی کشور‌های عربی و سایر متحدین خود عنوان می‌کند که باید دولت بشار اسد ساقط شود؛ اما بعد اعتراف می‌کند که نتوانستیم، چون ایران نخواست؛ به عبارت دیگر، شکست آمریکا در سوریه به دلیل حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در میدان مبارزه با جبهه باطل است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس در خط مقدم جبهه، بزرگان اجرایی کشور را می‌دیدیم که هرچند می‌توانستند در جبهه حضور نیابند، ولی چون نمی‌توانستند خود را راضی کنند که در کنار رزمندگان اسلام حضور نداشته باشند، در خط مقدم جبهه حاضر می‌شدند.

دریادار فدوی ادامه داد:‌ در شرایطی که تمام دنیا پشت سر صدام بود، اما در پایان هشت سال جنگ تحمیلی، یک وجب از خاک کشورمان در اشغال باقی نماند.

وی افزود: در هر عرصه‌ای که تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته، پیروزی متعلق به انقلاب اسلامی بوده است. امروز دلدادگان انقلاب اسلامی به چنان پیشرفت‌هایی در حوزه‌هایی مثل دفاعی دست پیدا کرده‌اند که وقتی از موشک‌های تولیدشده خود استفاده می‌کنند، جبهه باطل، چون انتظار آن را ندارد، پیشرفت دلدادگان انقلاب اسلامی را به ایران نسبت می‌دهد؛ در حالی که آن‌ها در محاصره هستند، به نحوی که حتی دارو هم نمی‌توانند وارد کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این ۴۱ سال به برکت وعده‌های خدا و اینکه به تکلیف عمل کردیم‌، نتایجی بهتر از این نمی‌توانستیم در برابر جبهه باطل به دست بیاوریم؛ زیرا ۴۱ سال است در یک جنگ تمام‌عیار با جبهه باطل قرار داریم، اما طی این مدت یک پیروزی هم در برابر ما به دست نیاورده‌اند.

سردار فدوی تصریح کرد: اگر امروز گرفتاری‌هایی داریم‌ به دلیل این است‌ که به اصطلاح پای کار نرفتیم؛ به‌عنوان مثال، هم امام خمینی (ره) و هم رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند که نباید نفت را به‌صورت خام بفروشیم، ولی طی این مدت، چون پای‌ کار انجام این کار نرفتیم، این موضوع محقق نشده است؛ در واقع اگر سخنان امام (ره) و رهبری محقق می‌شد، امروز دشمنان این مردم، نمی‌توانستند نفت ما را تحریم کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها