چهل‌سالگی سرو/ بهناز ضرابی‌زاده خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان همدان در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس این کانون در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 21September 2020

«بهناز ضرابی‌زاده» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: با توجه به مخاطب و جامعه هدف ما در این اداره‌کل و وجود شرایط کرونا که باعث تطعیلی در کتابخانه‌ها به روی کودکان شده است امسال برنامه های هفته دفاع مقدس را بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.

ضرابی‌زاده افزود: ویژه برنامه «40 کتابخانه 40 شمعخانه» در خارج از کتابخانه ها و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های ابلاغی برگزار خواهد شد، در این مراسم همکاران ما به قرائت وصیت نامه شهدا و معرفی آن ها می پردازند و با نوشتن میعادنامه و دل نوشته کامل می شود.

وی ادامه داد: «40 کتابخانه 40 شهید» نیز دیگر برنامه مهم در هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که در آن 40 شهید شاخص انتخاب می شود و با تهیه فیلم و کلیپ از خاطره گوی خانواده آن شهیدان و ایجاد پادکست در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: از شروع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس فعالیت های این اداره کل به صورت مجازی آغاز شده و کودکان با مربی خود در گروه ها در ارتباط هستند، قصه گویی، خاطره گویی، معرفی شخصیت ها و... از برنامه های مربیان در گروه‌هاست.

ضرابی‌زاده با اشاره به اهمیت مشاهدات دیداری، تاثیر بیشتر آن و مانایی در ذهن عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه ها در فضای مجازی خصوصا با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه ها در این ایام است که شامل فعالیت کودکان در بخش های عکاسی مرتبط با دفاع مقدس، سفالگری، نقاشی و... است.

وی گفت: ویژه برنامه شهید «عباس اسکندری» شهید کتابخانه نهاوند و مراسم شهدای خلبان در کبودرآهنگ از برنامه های مهم در شهرستان های استان است که در سالگرد چهل سالگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان داشت: پخش قصه گویی خانواده شهدا به صورت زنده در ایستاگرام برنامه دیگر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار