سردار رحیمی خبر داد:

انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 5/1 تن تریاک

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 575 کیلو مواد مخدر در دو عملیات پلیسی با قاچاقچیان مسلح طی 48 ساعت گذشته خبرداد.
کد خبر: ۴۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ - 18February 2015

انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 5/1 تن تریاک

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سردارحسین رحیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح ،مقادیر قابل توجهی موادمخدر را با استفاده از چهارپایان به مناطق کوهستانی و صعب العبور "دهانه درا" شهرستان سراوان انتقال داده و پس از دپو قصد جا به جایی این مواد به سایر نقاط کشور را دارند، بلافاصله چند تیم ویژه از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان پس از چندین مدت اقدامات گسترده تخصصی ،شب گذشته در سه نقطه از منطقه کوهستانی "دهانه درا" قاچاقچیان مسلح را به همراه مواد مخدر شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار رحیمی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده ماموران، بلافاصله اقدام به درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کرده که پس از حدود یک ساعت درگیری شدید، سوداگران مرگ با توجه به آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه برخود با به جا گذاشتن مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در پاکسازی از سه نقطه درگیری با قاچاقچیان مسلح،موفق به کشف 839 کیلو تریاک و 16 کیلو مرفین شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ،تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مسلح همچنان با جدیت ادامه دارد ،افزود:ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر نیز با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپو مقادیر قابل قابل توجهی مواد مخدر در منزلی در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از شناسایی محل دپو مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضائی از محل بازرسی و ضمن دستگیری یک قاچاقچی ، 720 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و اخلال گران نظم عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و پلیس با این افراد به طور قاطع برخورد می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها