اهانت به پیامبر اسلام، اهانت به همه‌ی ادیان آسمانی است

دختری مسیحی که حتی یک ورق از قرآن را نخوانده است در سوئد بر کلام الله مجید بوسه می‌زند و برای این کلام سراسر نور احترام قائل است. و یک مسیحی معتقد پاسخی دندان شکن به ماجراجویی‌های برخی عمال شیطان داد که این خود نشان از حقانیت اسلام و کلام الله مجید دارد.
کد خبر: ۴۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دست دشمنان سوگند خورده‌ی اسلام ناب محمدی دوباره از آستین بیرون آمد و به این دین آسمانی اهانت شد. دینی که همه ی ادیان و پیامبران پیش از آن به آمدنش مژده داده بودند.

خداوند در گاتها به زرتشت نبی، پیامبر ایرانی مژده آمدن محمد رسول الله را داده است و از آن حضرت با نام سوشیانت یعنی سودرسانی که برپا کننده ی نماز است، یاد می کند. در کتاب مقدس همواره سخن از پیامبری به میان می آید که بشریت را نجات خواهد داد. نام حضرت محمد صلوات الله علیه و آله به نام احمد در تورات آمده است. در فصل چهاردهم انجیل یوحنا آیات 25 تا 27 عیسی ابن مریم علی نبینا السلام با حواریون سخن از رفتن خود می گوید و باقی ماندن کلامش که منظور همان انجیل است.

در ادامه عیسی مسیح اشاره به مدافعی دارد که از طریق روح القدس یعنی جبرئیل آموزه‌های الهی را به انسانها خواهد آموخت. با توجه به این که جبرئیل به هیچ کدام از حواریون نازل نشده است و وظیفه‌ی الهی رساندن پیام حق تعالی را به رسولان دارد، پس مراد آن منجی که از طریق روح الامین با مردم سخن می گوید کسی جز رسول اکرم صلوات الله علیه و آله نیست.

تمامی پیامبران الهی از زرتشت تا یعقوب و یوسف و موسی و عیسی مژده‌ی وصل خاتم النبیین را داده اند. اگر برخی از دشمنان اسلام که البته دشمن تمامی ادیان اللهی به شمار می روند کودک وار دست در گوش خود گذاشته تا صدای حقانیت دین اسلام و کتاب آسمانی قرآن را نشنوند، مقصر کیست؟ روزی به نام اسلام گروهی به نام داعش سر کودکان بی گناه را می برد و روزی دیگر آن سوی این دنیای خاکی کاریکاتوری از ذات مبارک رسول الله منتشر و احساسات جهان اسلام جریحه دار می شود و روزی دیگر به کلام الله مجید هتک حرمت می شود. همه ی اینها نقشه های دشمنان برای بدنام کردن دین محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله است.

به راستی نمی بینند که در همین ایام ماه محرم سال گذشته که محدودیتهای بهداشتی جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا در دنیا نبود، در خیابان ها و مراکز اسلامی لندن چه خبر بود؟ اگر بگوییم روزی آمریکا و انگلیس در زمره ی کشورهای اسلامی خواهند بود گزافه نگفته ایم. سرعت گرایش به نور اسلام از سرعت نور هم فراتر رفته است. هیچ دور نیست روزی که ملت به پا خواسته ی آمریکا تنها شعارشان برقراری عدل به شیوه ی اسلامی باشد. کما این که رگ و ریشه های این ادعا امروز در جامعه ی بین الملل دیده می شود.

به هر روی، شیطنت شیاطین زمانه هرگز از جل و جلال و جبروت اسلام نکاسته و نمی کاهد. دختری مسیحی که حتی یک ورق از قرآن را نخوانده است در سوئد بر کلام الله مجید بوسه می زند و برای این کلام سراسر نور احترام قائل است. یک مسیحی معتقد پاسخی دندان شکن به ماجراجویی های برخی عمال شیطان داد که این خود نشان از حقانیت اسلام و کلام الله مجید دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار