چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه اسدیه:

دفاع مقدس از دریچه هنر باعث ماندگاری انقلاب می‌شود

امام جمعه اسدیه گفت: بیان وقایع و فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر، باعث ماندگاری انقلاب در ذهن جوانان می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ - 14September 2020

دفاع مقدس از دریچه «هنر» باعث ماندگاری انقلاب می‌شودحجت‌الاسلام «مصیب خزاعی» امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از پیروزی‌های غرور آفرینی است که حاصل تلاش شیرمردان و شیر زنانی است که با عملکرد خود پیروزی‌های زیادی را رقم زدند.

وی بر لزوم تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان و جوانان تأکید کرد و گفت: اگر توجه به دفاع مقدس نباشد دچار فراموشی و مشکل می‌شویم بنابراین برای ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس باید از ابزار هنر استفاده کنیم.

امام جمعه اسدیه با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، عنوان کرد: باید مانند چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به موضوع دفاع مقدس هم توجه شود چرا که انقلاب اسلامی با دفاع مقدس بیمه شد.

خزاعی اضافه کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس رزمندگان زیادی به جبهه‌ها اعزام شدند که علاوه بر اینکه مُبلغ ایثارگری و جنگ بودند مُبلغ انقلاب اسلامی نیز بودند.

وی پرداختن به دفاع مقدس در قالب کتاب، خاطره‌گویی، سخنرانی، ثبت و حفظ وقایع دفاع مقدس، فیلم و عکس، هنر و تئاتر را ارزنده دانست و گفت: به ویژه برای نسل جوان که با شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می شود بیان فرهنگ و وقایع دفاع مقدس، باعث ماندگاری اسناد انقلاب در ذهن جوانان می شود.

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان بخشی از فرهنگ کشور به نوجوانان و جوانان که آینده سازان مملکت هستند، انتقال دهیم، متذکر شد: باید با اجرای برنامه‌های مختلف میزان آشنایی مردم و جوانان در حوزه دفاع مقدس ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار