رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌‌ جنوبی خبر داد؛

حضور 190 دانشجوی معلم در طرح جهادی «آموزشی- تربیتی» خراسان‌ جنوبی

«ایرج مهدی‌زاده» با اشاره به حضور 190 دانشجو معلم در طرح جهاد آموزشی- تربیتی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گفت: این طرح جهادی با هدف رفع نواقص و کاستی‌های آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در مناطق محروم استان خراسان جنوبی اجرا شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ - 13September 2020

حضور 190 دانشجو معلم در طرح جهادی «آموزشی- تربیتی» خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ایرج مهدی‌زاده» رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌‌ جنوبی امروز در مراسم اختتامیه طرح جهاد آموزشی - تربیتی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان، اظهار داشت: طرح مذکور برای اولین بار در کشور در خراسان‌ جنوبی توسط دانشجو معلمان اجرا شده است.

‌وی با اشار به حضور 190 دانشجو معلم در این طرح جهادی، گفت: این طرح جهادی با هدف رفع نواقص و کاستی‌های آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در مناطق محروم استان اجرا شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌‌ جنوبی با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۱۰۰ روستای سطح استان تحت طرح جهاد آموزشی و تربیتی قرار گرفتند، عنوان کرد: این طرح جهادی همچنان با همکاری دانشجو معلمان در استان ادامه خواهد داشت.

مهدی‌زاده بیان داشت: دانشجو معلمان جهادی در راستای رفع معضلات اجتماعی، آموزشی و تربیتی مجاهدانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند بنابراین از سازمان‌های دیگر انتظار می‌رود به توسعه و ترویج این طرح کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار