چهل‌سالگی سرو/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

تجلیل از پیشکسوتان، تجلیل از هشت سال مجاهدت و چهل سال پایداری است

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، در حقیقت تجلیل از هشت سال مجاهدت شجاعانه و چهل سال پایداری و استقامت است.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۷ - 14September 2020

تجلیل از پیشکسوتان، تجلیل از هشت سال مجاهدت و چهل سال پایداری است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، در حقیقت تجلیل از هشت سال مجاهدت شجاعانه و چهل سال پایداری و استقامت است.

واحد با تأکید بر اینکه تقدیر و تشویق در جامعه اثرات مثبت اجتماعی داشته است، افزود: تجلیل از مقام یک پیشکسوت دفاع مقدس می تواند برای یک میهن دوست و یک فرد دیندار و یک خادم به وطن الگو باشد و در این صورت است که می شود امید داشت خرمشهرهای اقتصادی و اجتماعی فتح شود.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس تأکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه های دیگر غیر از دفاع مقدس نیز توانسته اند همچون روزهای پرشور دفاع مقدس، در صحنه های علمی، کارآفرینی های جهادی و امور خیرخواهانه سرنوشت ساز و موثر و راه گشا عمل کنند و در خدمت نظام و انقلاب و مردم باشند.

واحد با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس در محور مقاومت با حضور مستشاری خود نقشه های استکبار جهانی و جیره خواران منطقه آنها را نقش بر آب کردند اذعان داشت: پیشکسوتان شهادت طلب، با حضور مستشاری خود در محور مقاومت،  تجربه های گران بهای خود از دوران دفاع مقدس را به جبهه مقاومت و رزمندگان آن منتقل کردند و پیروزی های مقاومت و دستاوردهای آن، همگی به نوعی مدیون دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها