چهل‌سالگی سرو/ فرماندار اردبیل:

بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل از برگزاری بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 13September 2020

بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس، «مسعود امامی‌یگانه» ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والا مقام اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 170 برنامه باهمکاری سپاه و دستگاه های مربوطه در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

فرماندار اردبیل افزود: هفته دفاع مقدس برای همگان بسیار حائز اهمیت است و نگاه‌ها و رویکردها به برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همگانی باشد و ازتمام ظرفیت برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل استفاده شود.

امامی یگانه عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والام مقام و رشادت‌های ایثارگران عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والامقام و ایثارگران به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال یابد.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی باترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و فرهنگ‌دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان ونوجوان هستند که باید همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تانقشه های وتوطئه های دشمنان مثل همیشه به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

فرماندار اردبیل گفت: خانواده معظم شهدا بزرگترین افتخار و سرمایه و الگو هستند چرا که باگذشت جان و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ماقدردان این خانواده‌های بزرگ هستیم.

امامی یگانه گفت: مردم عنصر مقاومت هستند و علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و رسالت مسئولان در قبال مردم و حل مشکلات اقتصادی و تحقق مطالباتشان بسیار خطیر است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا و برگزاری نمایشگاه را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل عنوان کرد.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار