فرمانده نیروی انتظامی:

خدمت به مردم یکی از افتخارات نیروی انتظامی است

«سردار حسین اشتری» گفت: نیروی انتظامی به عنوان جزیی از نیروهای مسلح خدمت به مردم را جز افتخارات خود می‌داند.
کد خبر: ۴۱۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «سردار حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نمانیده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: به حمدالله نیروی انتظامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش کارکنان این نیرو توانسته در راستای تقویت و ایجاد نظم توفیقات زیادی را کسب کند.

سردار اشتری با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه ناجا جز نیرو‌های مسلح به شمار می‌رود، این مجموعه خدمت به مردم را جز افتخارات می‌داند و تمام تلاشمان در این راستا خدمت به مردم است.

وی ابراز داشت: در ایام تعطیلات سال جاری و با توجه به شرایط کرونایی تعداد زیادی از نیرو‌های ناجا بصورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم ایران اسلامی بودند.

فرمانده نیرو انتظامی با اشاره به اقدامات این نیرو در دوران شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: مبارزه با محتکران یکی از اقدامات نیروی انتظامی در ایام ابتدایی شیوع ویروس کرونا بود که در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردیم و با همکاری قوه قضاییه اقلام بهداشتی کشف شده در اختیار مردم گذاشته شد.

سردار اشتری تاکید کرد: در راستای مبارزه با شایعه پراکنان و ایجاد آرامش نیز در روز‌های کرونایی ۳۰۰۰ تارنما در کشور توسط پلیس فتا مسدود شد.

وی با بیان این که یکی از اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی معابر بود، عنوان کرد: تمام مراکز درمانی ناجا در اختیار عموم مردم قرار گرفت و بسیاری از همکاران ما در این مبارزه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها