نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نیروی انتظامی در عرصه خدمت به مردم خوب عمل کرده است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه حقیقتا نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری خوب عمل کرده است، گفت: شناخت مسائل و برخورد درست با آن نیازمند تدبیر است که نیروی انتظامی باید به این نکته توجه کند.
کد خبر: ۴۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ایام شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: امام سجاد امام مبلغ نهضت عاشورایی بود، مشیت الهی بر این بود تا خداوند امام سجاد (ع) را در روز عاشورا در بستر بیماری برای تداوم شجره امامت حفظ کند.

وی با بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی با خدمت در نظام‌های دیگر متفاوت است، افزود: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر این است که این نظام در راستای حفظ کرامت انسانی تلاش می‌کند و یک نظام تمدن ساز است، خدمت در این نظام قابل مقایسه با نظام های دیگر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: نیروی انتظامی خدمت به مردم را افتخار می‌داند و در این راه شب و روز برای این نیرو معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در نظام اسلامی تاکید کرد: قدر این لباس را بدانید، این لباس آبروست.

وی با بیان این که حقیقتا نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری خوب عمل کرده است، تصریح کرد: شناخت مسائل و برخورد درست با آن نیازمند تدبیر است که نیروی انتظامی باید به این نکته توجه کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری مردمانی وفادار، مومن و یاری گران خوبی برای نیروی انتظامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها