جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس الیگودرز برگزار شد + تصاویر

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس الیگودرز با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس شهرستان الیگودرز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز و حمید کشکولی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «مهدی سرلک» در این جلسه با بیان اینکه  مسئله دفاع مقدس هویت و شناسنامه ماست، اظهار داشت: برخی از ایام و مناسبت‌ها بر اساس مفاهیم قرآن کریم ایام الله هستند و در انقلاب ما هم روزهایی همچون دهه فجر، 22 بهمن و هفته دفاع مقدس از ایام الله به‌شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه اگر دفاع مقدس فراموش شود در واقع هویت خودمان و ریشه خودمان را از دست داده ایم، افزود: امروز دنیا ما را با دفاع مقدس می‌شناسند کاری که ملت ما، انقلاب ما در هشت سال دفاع مقدس انجام داد تمام دنیا را بهت زده کرد که یک کشور با انقلاب نوپا، با دست خالی در مقابل 54 کشور قدرتمند دنیا ایستادند.

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس الیگودرز برگزار شد

سرلک گفت: هشت سال با دست خالی به واسطه جوانان و نوجوانان این مرزو بوم و این آب و خاک با قدرت و سلاح ایمان در مقابل دشمنان مقاومت کردیم اینها حقایقی هستند که کسی نمی‌تواند انکار کند.

در ادامه «حمید کشکولی» فرماندار شهرستان الیگودرز، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: اگر تاریخ 200 سال گذشته ایران را بخوانیم پر است از فراز و نشیب‌ها از جمله، جدا شدن قسمت‌های وسیعی از کشور.

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس الیگودرز برگزار شد

وی افزود: تنها جنگی که یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم با اینکه بسیار تنها بودیم، دفاع مقدس بود در حالی که قدرت‌های دنیا به دشمن ما کمک می‌کردند  اما با جان فشانی جوانان بی‌ادعا مقاومت کردیم؛ جوان‌هایی که جانشان را برای ناموسشان، برای کشورشان کف دستشان گذاشتند و اهدا کردند.

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس الیگودرز برگزار شد

کشکولی با استناد به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «ما در این جنگ توانستیم اسلام را زنده  و احیاء کنیم» تصریح کرد: خوشبختانه وقتی تاریخ جنگ را مرور می‌کنیم دستاوردهای خوبی به‌دست آورده ایم از جمله اینکه یاد گرفتیم روی پای خودمان ایستادیم، به کسی تکیه نکنیم، خودکفا شدیم، کمبودها را تجربه کردیم لذا استعدادها شکوفا شد چنانکه در بخش نظامی موفقیت‌های بسیار خوبی داشتیم که این مرهون آن دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها