رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل پاسخی به مطالبه جامعه ایثارگران است

سردار دریادار دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» گفت: ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل پاسخی به مطالبه جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهداست.
کد خبر: ۴۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 14September 2020

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل پاسخی به مطالبه جامعه ایثارگران استان است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، سردار دریادار دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.

وی به نقش رزمندگان استان اردبیل در دفاع مقدس در قالب لشکر 31 عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل پاسخی به مطالبه جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهداست.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس پس از بازدید از بخش های مختلف پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل از تلاش همه عوامل از جمله مدیرکل، اکیپ مهندسی و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تشکر کرد و متذکر شد: انتظار می رود که همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های اردبیل دغدغه تکمیل این مرکز را داشته باشند تا بتوانند نقش خود و خط شکنان لشکر 31 عاشورا را در این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نمایش بگذارند و سند افتخار ایثار و جهادشان در دوران دفاع مقدس را برای همیشه تاریخ ماندگار کنند.

در این بازدید «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن اعلام گزارشی از روند ساخت این پروژه، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

وی بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری‌های مسئولان استانی و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، اعتبارات قابل توجهی برای ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها