فرمانده ناجا:

تحرکات اخیر آمریکا و اسرائیل در منطقه یک نمایش تبلیغاتی است

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا و اسرائیل در منطقه گفت: این یک نمایش تبلیغاتی توسط آن‌هاست و قطعاً کشور‌هایی که اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند، روزی پشیمان خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 14September 2020

تحرکات اخیر آمریکا و اسرائیل در منطقه یک نمایش تبلیغاتی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان به‌ویژه سالروز شهادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: مردم خوب، کم توقع و دلیر این استان نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا دل شهر‌ها و کلیه نقاط و ساعات مختلف شبانه روز مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف است و این یکی از ویژگی‌های نیروی انتظامی نسبت به سایر نیرو‌های مسلح به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای است که ما یک سازمان خدمات رسان به مردم هستیم و این برای بنده و همکارانم یک افتخار است.

فرمانده ناجا با اشاره به این مطلب که سالیانه بیش از ۳۰ میلیون خدمت از طرف ناجا به مردم ارائه می‌شود، تصریح کرد: حفاظت از امنیت مردم کار بسیار مهمی است که امروز خوشبختانه کشور ما به حرمت خون شهدا در یک امنیت با ثباتی قرار دارد، گرچه بر اثر تحریم‌های ظالمانه، مردم در حوزه اقتصادی مشکلاتی دارند، اما تلاش کردیم که امنیت مطلوبی را برای آن‌ها ایجاد کنیم که بحمدالله در این راه توفیقات خوبی حاصل شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی همه شهدا از شهدای انقلاب گرفته تا شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم تا شهدای وطن که خون خود را تقدیم این کشور کرده اند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های جغرافیایی جان خود را از دست دادند تا امروز امنیت کشور تامین شود، گفت: هدایت و رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ایثار شهدا حاصل آن این است که امروز در سایه امنیت ایجاد شده بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازیم؛ حفاظت از این امنیت امروز در داخل کشور برعهده ناجا است که این یک افتخار به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ناجا در همه حوادث در کنار مردم بوده که حوادث سال گذشته مانند سیل، تشییع شهید سلیمانی و شیوع ویروس کرونا موید این موضوع است.

فرمانده ناجا با اشاره به این مطلب که هفت ماه است کشور عزیزمان درگیر ویروس کرونا است برای همه کسانی که در اثر این بیماری در بیمارستان بستری هستند آرزوی سلامت و برای درگذشتگان از این بیماری و همچنین شهدایی که در راه سلامت جامعه جان خود را تقدیم کردند آرزوی علو درجات کرد.

سردار اشتری بیان کرد: برخلاف سایر دستگاه‌ها که در طول این مدت به صورت ۵۰ -۵۰ یا دو سوم سرکار بودند همکارانم از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به صورت ۱۰۰ درصد به منظور خدمات رسانی به مردم در محل کار حضور داشتند.

وی به انتخابات روز جمعه در هشت استان و ۲۳ شهرستان کشور اشاره کرد و عنوان داشت: این انتخابات با آمادگی کامل ناجا در سایه امنیت مطلوب برگزار شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: یکی دیگر از ماموریت‌هایی که ناجا حدود یک ماه است آن را تشدید کرده برخورد با هنجارشکنان و کسانی است که به حقوق مردم اعتنا نمی‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «شما بایستی برخوردی توأم با رافت با مردم داشته باشید و برخوردی قاطع با کسانی که امنیت مردم را خدشه دار می‌کنند انجام دهید»، افزود: در این راستا طرح تشدید مقابله با هنجارشکنان و اراذل و اوباش در کلیه استان‌ها توسط همکارانم اجرا شده که در خصوص با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس تا پای جان خود را ملزم به تامین امنیت مردم می‌داند، گفت: شهدا برای مردم از جان و خون خود گذشتند و ما هم این راه را ادامه خواهیم داد و تا پای جان برای امنیت مردم ایستاده ایم. اگر امروز می‌خواهیم با دشمنان و معاندان مبارزه و مقابله کنیم بهترین راه آن، خدمت به مردم و افزایش امید در دل آن‌ها است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

فرمانده ناجا با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا و اسرائیل در منطقه و اقدام کشورهای امارات و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوان کرد: این یک نمایش تبلیغاتی توسط آنهاست و قطعا کشور‌هایی که اقدام به این کار کردند، روزی پشیمان خواهند شد و همه ما می‌دانیم که هر جا ظلمی باشد جبهه مقاومت در مقابل آن خواهد ایستاد و این عمل یک عمل محکوم شده است و ما نیز آن را محکوم می‌کنیم.

سردار اشتری با اشاره به توطئه اخیر دشمنان در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) گفت: این نیز یکی دیگر از توطئه‌هایی است که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران برای تضعیف جبهه مقاومت و اسلام انجام می‌دهند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خاتمه با تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه و استاندار استان و همه اعضای شورای تأمین در استان چهار محال و بختیاری در همکاری و مشارکت با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های محوله عنوان کرد: بحمدالله شاخص‌های امنیت استان بسیار مطلوب و این نشان از همکاری مردم و تلاش مسئولان دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار