پویش ادبی «کاروان آفتاب» درصدد شناسایی و پرورش استعدادهاست

کارشناس آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: پویش ادبی «کاروان آفتاب» با هدف شناسایی و پرورش نوجوانان کشور منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 14September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «کمال شفیعی» کارشناس آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال کشور می‌توانند آثار خود را در قالب شعر و داستان با محورهای «شخصیت‍‌های واقعه عاشورا»، «قیام کربلا»، «امید»، «ایثار و فداکاری»، «دوستی و همدلی» و موضوع «آزاد» در یک صفحه A4 به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی افزود: برگزیدگان علاوه بر امکان استفاده از کلاس‌های مجازی آموزش ادبیات، آثارشان در نشریه‌ی «مکتب خانه مهر» که بصورت ماهنامه منتشرخواهد شد به چاپ رسیده و چنانچه آثارشان به سطح قابل قبولی برسد با تایید استادان مجموعه در قالب ‌مجموعه شعر و داستان منتشر خواهد شد.

شاعر مجموعه «در صدای هر پرنده‌ای» با اعلام اینکه مهمترین رکن در پرورش استعدادهای خلاق و ادبی ایجاد بستر مناسب است، عنوان کرد: در این طرح دو هدف مهم مد نظر است. اولی شناسایی و پرورش این گنجینه‌ها و استعدادها و دوم معرفی و تولید آثار این عزیزان در سطح حرفه‌ای.

پویش ادبی «کاروان آفتاب» درصدد شناسایی و پرورش استعدادهاست

شفیعی؛ کشف، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان را رسالت حوزه هنری برشمرد و تصریح کرد: به همین منظور و با هدف گسترش چترحمایتی خود در سراسر کشور و مناطق کمتر برخوردار اقدام به انتشار فراخوان پویش ادبی کاروان آفتاب نموده ایم و قرار است استعدادهای ادبی شناسایی شوند ‌تا در یک فرآیند بلند مدت ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب و صاحب نام کشور برای این سرمایه‌های ملی زمینه‌ی رشد و بالندگی فراهم شود.

گفتنی است علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب شعر و داستان کوتاه (حداکثر یک صفحه A4 با فونت Bzar14) به دبیرخانه پویش «کاروان آفتاب» به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست) خیابان دوازدهم غربی، شماره سه و یا 09128192318 در واتساپ و hh.koodaknojavan در اینستاگرام و ایمیل: karevanaftab@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار