مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

تجلیل از ۱۴ هزار و ۶۰۰ رزمنده پیشکسوت استان اردبیل در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۱۴ هزار و ۶۰۰ رزمنده پیشکسوت استان اردبیل تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ - 14September 2020

تجلیل از 14هزار و 600 رزمنده پیشکسوت استان اردبیل در هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل که در جلسه بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز اردبیل سخن می‌گفت، با بیان خبر فوق اظهار داشت: برنامه تجلیل نمادین از رزمندگان پیشکسوت استان روز ۳۱ شهریورماه در سالن ولایت اردبیل برگزار شده و پس از استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویدیوکنفرانس، نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس استان در حاشیه دریاچه شورابیل افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان گفت: همزمان با هشت استان دیگر کشور، روز دوم مهرماه، گام نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا با سخنرانی ویدیوکنفرانسی ریاست مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

در این جلسه «علی ملا احمدی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تشریح آخرین تحولات سیاسی عرصه بین الملل و منطقه، بر لزوم برگزاری باشکوه و پوشش رسانه‌ای شایسته برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تمام رسانه‌های استان تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سخنانی از طریق ویدیوکنفرانس، با تشریح اهمیت چهلمین سالگرد و هفته گرامیداشت دفاع مقدس، از برگزاری ۲۶ هزار برنامه و تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد.

«علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما هم با بیان اینکه ۶۶ درصد کل برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان در مراکز استان‌ها تولید می‌شود، بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین آحاد مردم انقلابی کشور به‌ویژه نسل جوان جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار