چهل سالگی سرو/ فرماندار تفتان:

دفاع مقدس عرصه نمایش غرور و عزت ملی ایرانیان بود

«فریبا برنایی‌بجد» گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به دلیل شکل‌گیری یک اتحاد یکپارچه، انسجام و همدلی و قرار گرفتن در مسیر دفاع از ارزش‌ها و مرزهای میهن، عرصه نمایش غرور و عزت ملی ایرانیان از هر قوم و مذهب و دین و آئین بود.
کد خبر: ۴۱۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 15September 2020

دفاع مقدس عرصه نمایش غرور و عزت ملی ایرانیان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «فریبا برنایی‌بجد» فرماندار تفتان در نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تفتان اظهار داشت: تمام عزت و سربلندی و دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان و رزمندگان سلحشور ارتش و سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم. 

وی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به دلیل شکل‌گیری یک اتحاد یکپارچه، انسجام و همدلی و قرار گرفتن در مسیر دفاع از ارزش‌ها و مرزهای میهن، عرصه نمایش غرور و عزت ملی ایرانیان از هر قوم و مذهب و دین و آئین بود.

فرماندار تفتان افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جبهه‌های شرق و غرب با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران سربلند بسیج شدند، اما به یاری پروردگار متعال و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و شهید‌پرور کشورمان شاهد شکست دشمنان در این جنگ نابرابر بودیم.

وی بیان داشت: نسل‌های جدید کشور نیز ادامه دهنده راه خونبار شهیدان بوده و با اقتدار از حریم اسلام و میهن دفاع می‌کنند.

برنایی ادامه داد: کمیته‌های مختلف خدماتی، فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، شهدا و ایثارگران، بسیج، نیروهای مسلح و غیره در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تفتان فعال شده‌اند و ده‌ها عنوان برای پاسداشت مقام شهدا در این منطقه پیش‌بینی شده است.

این مسئول غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و برپایی یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از مهمترین برنامه‌های قابل اجرا در این شهرستان ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار