مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

از فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود

سرهنگ «حسین مصطفی‌پور» از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین بخش از تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: از فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود.
کد خبر: ۴۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ - 15September 2020

فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسین مصطفی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس در استان از برگزاری ۵۰۰ برنامه شاخص همزمان با این هفته خبر داد و اظهار داشت: داشتن استقلال و حق تعیین سرنوشت دلیل انتخاب انقلاب اسلامی از سوی ملت ایران است واین موضوع سبب دشمنی ۴۱ ساله کشورهای سلطه گر علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در ادامه با اشاره به ایستادگی و موفقیت ملت ایران در برابر کشورهای استکباری تصریح کرد: اتکا به قدرت الهی و داشتن روحیه خودباوری رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان شده است.

وی از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین بخش از تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: از فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک انگیزه برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بیشتر الگوبرداری شود.

سرهنگ «حسین مصطفی‌پور» با اشاره به اینکه سال‌ها است که دشمن با تحریم و فشار به دنبال آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: در طول این سال‌ها ملت ایران به این خودباوری رسیده که با تکیه به توان داخلی می‌تواند موفق شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی ایران خاطرنشان کرد: وقتی که توانایی ساخت موشک‌های نقطه زن را داریم قطعاً در حوزه اقتصادی نیز می‌توانیم با بهره گیری از جوانان موفق عمل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افزود: نباید اجازه دهیم این فرهنگ به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها هفته دفاع مقدس در استان، گفت: بیش از ۵۰۰ برنامه شاخص در استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ «حسین مصطفی‌پور» متذکر شد: برپایی نمایشگاه فرهنگی و رزمی تحت عنوان «اقتدار» به صورت مجازی، نمایش فرهنگی و رزمی «اقتدار» امسال به صورت آبی و خاکی و تلویزیونی، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان استان گیلان بخشی از این برنامه‌ها است.

وی همچنین با اشاره به واگذاری ۱۳۸ واحد مسکن محرومان در سراسر استان گیلان، افزود: سهمیه سپاه قدس گیلان در ساخت واحدهای مسکونی برای سیل زدگان گلستانی ۱۰۰ واحد بود که از این تعداد ۸۸ واحد واگذار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان رونمایی از سه عنوان کتاب، رونمایی از مستند شهید مدافع حرم «فرهاد خوشه بر»، تجلیل از ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری همایش «سه ساله‌های حسینی» به صورت مجازی بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار