چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس الگوسازی برای نسل های جوان است

«عبدالله پاکاری» گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است فلذا هدف از گرامیداشت این ایام الگوسازی ایثار، شجاعت، ایمان و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان است.
کد خبر: ۴۱۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 15September 2020

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس الگوسازی ایثار، شجاعت، ایمان و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هفته دفاع مقدس را نشان دهنده عزت و سربلندی ملت ایران دانست و اظهار داشت: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکاء به خداوند متعال، اطاعت از ولایت، حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر هجمه گسترده دشمنان بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است فلذا هدف از گرامیداشت این ایام الگوسازی ایثار، شجاعت، ایمان و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان است.

وی با بیان اینکه به دنبال شیوع بیماری کرونا باید برنامه‌های ویژه‌ای را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا کنیم، افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا همواره یکی از برنامه های اولویت دار بنیاد شهید است، اما  با توجه به شیوع بیماری کرونا، این دیدارها امکان پذیر نیست و لذا براساس یک روند منظم همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از خانواده های شاهد و ایثارگر دلجویی می کنیم.

«عبدالله پاکاری» تبلیغات محیطی و کمک های مومنانه را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از پتانسیل های موجود در استان می تواند نقطه قوتی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشد.

وی از برگزاری نمایش عکس مجازی «ستارگان درخشان» و مسابقات فرهنگی  مجازی و تلویزیونی خبر داد و افزود: برگزاری کنگره ملی «لاله های سفيد» بزرگداشت شهدای منا نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزاری آیین «شبی با این ستاره ها»، برگزاری همایش «میهمانی لاله ها» و اهتزاز پرچم در گلزارهای شهدا همراه با قرائت پیام مقام معظم رهبری در سطح شهرستان های گیلان، برگزاری تئاتر خیابانی «نقل علمدار» در پیاده راه فرهنگی رشت  و برگزاری نمایشگاه عکس در حاشیه نماز جمعه رشت را از دیگر برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: كنگره ملی و همايش سراسری «شکوه ایثار» با محوریت تجلیل از مادران، همسران، دختران شهدا و همسران جانبازان و آزادگان نیز به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود. ‎‏ ‎ ‎‏

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بسیجی، برگزاری همایش سراسری تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و نکوداشت شهید نامجو(بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس)، متذکر شد: اختتامییه جشنواره «کرانه های نور» نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار