چهل سالگی سرو/ مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ - 15September 2020

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس با موضوع روحانیت و دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، تصاویری از حضور و نقش‌آفرینی قشر روحانیت در دوران دفاع مقدس در بستر فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تصاویر در هفته دفاع مقدس امسال در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

جهانبخشی با اشاره به اینکه روحانیت همواره در مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی پیشتاز بوده است، متذکر شد: قشر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم 34 شهید نقش بی‌بدیلی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و رشادت‌های ماندگاری را از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها