فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

توزیع ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی به نیازمندان یزد

سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد از توزیع ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی در امتداد مرحله دوم رزمایش نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ - 16September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد از اهدا ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی در امتداد مرحله دوم رزمایش نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان خبر داد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون سپاه الغدیر با تمام ظرفیت در بخش‌های گوناگون در کنار سایر دستگاه‌های استان در خدمت مردم عزیز دارالعباده و آسیب دیدگان از کرونا بوده است افزود: با حول و قوه الهی تا پایان و نابودی کامل این ویروس منحوس مجموعه خادمان آن‌ها در سپاه الغدیر در کنار مردم عزیز خواهند بود.

سردار پورشمسی افزود: در امتداد مرحله دوم با عنوان نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با همت بنیاد علوی تعداد 2200 کارت کمک هزینه معیشتی 3 میلیون ریالی مجموعا به مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون ریال آماده توزیع در میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استان است.

وی در ادامه افزود: با حول و قوه الهی این مرحله از نهضت تعاون و احسان در هفته دفاع مقدس تداوم خواهد داشت و مرحله بعدی آن در آستانه اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار