فروش ویژه ۴۰ کتاب به‌مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس

۴۰ کتاب منتخب دفاع مقدس به‌مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس توسط انتشارات شهید کاظمی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 16September 2020

فروش ویژه ۴۰ کتاب به مناسب ۴۰ سالگی دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دفاع مقدس ذخیره غنی‌ای است که نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون تقویت و بیمه می‌کند؛ بنابراین آشنایی با ملاک‌ها و معیار‌های آن برای حفظ و ادامه این مسیر، خصوصاً برای نسل‌های جدید ضرورت دارد. مهم‌ترین رکن این آگاهی، شناختن و شناساندن ارکان اساسی جنگ به مخاطبان است.

امام بزرگوار (ره) در تبیین جایگاه مهم شهدا فرمودند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل‌سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود؛ و امروز چه زیبا این سخن قدسی امام راحل ظهور یافته که رویش‌هایی از جنس شهدا و آزادگان پدید آورده که در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، شهد جان خود را فدا می‌کنند.

همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی ناشر پیشرو در چاپ و توزیع کتب دفاع مقدس و محور مقاومت، در راستای ترویج این فرهنگ غنی منتخبی از ۴۰ کتاب دوران دفاع مقدس را به صورت ویژه در اختیار علاقه‌مندان و کتاب دوستان قرار می‌دهد.

باتوجه به شرایط بهداشتی و کرونایی و رفاه حال مخاطبان عرضه این ۴۰ عنوان کتاب با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی و ارسال رایگان برای خرید‌های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در این ایام خاص که چند و، چون برگزاری یادواره‌های شهدا به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می‌کنند قطعاً طرح دفاع ماندگار می‌تواند مهمان خلوت این ایام مخاطبان عزیز و دوستاداران راه شهدا باشد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتب به صورت تکی و یا عمده می‌توانند به پایگاه اینترنتی نشر شهید کاظمی به نشانی https://nashreshahidkazemi.ir مراجعه و یا کلمه دفاع ماندگار را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ ارسال کنند.

پایان پیام/102

نظر شما
پربیننده ها