نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم:

صلح بحرین با رژیم صهیونیستی با خط دهی شیخ سلمان انجام شد

سیامک مره‌صدق با بیان اینکه صلح بحرین با رژیم صهیونیستی با خط دهی شیخ سلمان انجام شده گفت: اداره حکومت با ارتش بیگانه هیچ دوام و بقایی ندارد و دوام یک حکومت به سرمایه اجتماعی (مردم) بازمی‌گردد.
کد خبر: ۴۱۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 16September 2020

صلح بحرین با رژیم صهیونیستی با خط دهی شیخ سلمان انجام شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم در گفت‌وگویی، با اشاره به قرارداد صلح بحرین با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این قرارداد صلح از سوی بحرین با رژیم صهیونیستی با مدیریت و خط دهی شیخ سلمان صورت گرفته چرا که این کشور عملا مستعمره عربستان است و بدون اجازه آل سعود کاری نمی‌کند.

وی افزود: اگر بحرین مستعمره عربستان نبود در کشوری که ۶۵ درصد آن شیعه هستند یک حکومت سنی روی کار نمی‌آمد که تبعیت تمام از عربستان هم داشته باشد که نمونه آن را در سرکوب قیام مردمی در این کشور دیدیم که ارتش عربستان چگونه وارد عمل شد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که در ادامه این روند عربستان هم مستقیما قرارداد صلحی با رژیم صهیونیستی امضا خواهد کرد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: بحرین و امارات و کشور‌هایی از این دست باید بدانند که عامل دوام و بقای هر حاکمیت سرمایه اجتماعی آن یعنی مردم هستند و زمانی که مردم احساس کنند در حاکمیت نقش دارند حکومت و حاکمیت دوام خواهد داشت.

وی در پایان گفت: هیچ گاه با قدرت نظامی به ارتش نمی‌توان یک حکومت را در بلند مدت اداره کرد و کشور‌هایی مثل عربستان، بحرین و امارات باید بدانند در آینده و در بهترین حالت سرنوشتی بهتر از محمدرضا پهلوی و صدام حسین نخواهند داشت و جالب‌تر اینکه این کشور‌ها به لحاظ تکنیکی هم توان نظامی محمدرضا پهلوی را هم ندارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها