چهل‌سالگی سرو/

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خاش

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 16September 2020

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت هفته دفاع مقدس خاش با حضور معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

«فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در این جلسه با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اگر می‌بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای خدا، امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، این انقلاب با همان ارزش‌ها پا برجاست.

‌نیکبخت با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های هسته‌ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده مرهون ایثارگری‌های چه کسانی بوده است.

وی در ادامه خواستار جهت‌گیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان شد و با تأکید بر اجرای برنامه‌ها توسط مردم، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل از ایثارگران و تبیین نقش بانوان در دوران جنگ تحمیلی افزود: این برنامه باید به صورت پراکنده و در روستاها نیز اجرا شود و فقط نباید مخصوص هفته دفاع مقدس باشد و لازم است در طول سال نیز اجرا شود.

«علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان‌های خاش هم در این نشست با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامیداشت و بر ادامه راه این شهدا تاکید کرد.

سعدی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی متذکر شد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و توجه ویژه به این موضوع در اجرای برنامه ها برنامه های اجرایی شهرستان خاش در هفته دفاع مقدس؛ افتتاح یادمان شهید گمنام، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور، عطرافشانی گلزار شهدا، کرسی تلاوت قرآن مجید به پاس رشادت‌های مدافعان سلامت، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس و به صدا در آمدن زنگ مقاومت را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خاش دانست.

در ادامه این جلسه مسئولان ادارات برنامه‌های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها