نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

مردم، قدردان نیروهای مسلح هستند

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: مردم ایران اسلامی قدران نیروهای مسلح هستند و حافظان امنیت مرزهای زمینی، هوایی، دریایی را از جان و دل دوست دارند.
کد خبر: ۴۱۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 17September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز‌ در دیدار تعدادی از معاونان و مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیشرفت صنعت دفاعی کشور مرهون بلند اندیشی‌های رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: با تاکید معظم له ارتباط صنعتگران دفاعی با دانشگاه ها و مراکز علمی باعث شده است با دستان متخصصان جوان شاهد توسعه و پیشرفت های چشم گیر در این حوزه باشیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به هدف قراردادن پایگاه های آمریکا در منطقه توسط موشک های نقطه زن ایرانی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی با تدابیر رهبر معظم انقلاب موشک های نقطه زن ساخته شده به دست نیروهای مسلح و مقتدر ما به دشمنان فهماند که واکنش های ایران در برابر اقدام های احمقانه پشیمان کننده است.

وی این اقدام را عاملی بازدارنده در برابر دشمنان دانست و گفت: البته انتقام سخت شهادت حاج «قاسم سلیمانی» که رهبر معظم انقلاب هم تاکید فرموده‌اند، هنوز گرفته نشده و تا آن روز نظامیان آمریکایی مستقر در منطقه آرامش نخواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پایان اقتدار موشکی کشورمان را مرهون جانفشانی‌های شهدای این حوزه دانست و گفت: مردم ایران اسلامی قدران نیروهای مسلح هستند و حافظان امنیت مرزهای زمینی، هوایی، دریایی را از جان و دل دوست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار