چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه کوهدشت:

تفکر بسیجی موجب بیدارتر شدن مردم در کشورهای اسلامی‌شده است

سرهنگ کونانی گفت: تفکر بسیجی و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دنیا طرفدار داشته و موجب بیدارتر شدن مردم در کشورهای اسلامی‌شده است.
کد خبر: ۴۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 18September 2020

تفکر بسیجی موجب بیدارتر شدن مردم در کشورهای اسلامی‌شده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ «کرم کونانی» فرمانده سپاه کوهدشت در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس فصل شجاعت و ایثار در راه خداست که ارزش‌های معنوی و درس‌های بزرگی در آن نهفته است و سند جاودانه دلاورمردی و ایثارگری‌های فرزندان ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: ما به‌عنوان مسئولان جامعه بایستی مسیر شهدای گرانقدر که همان خدمتگزاری خالصانه و جهادی به مردم است را ادامه داده و در این راستا کوتاهی نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به ترس دشمن از اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: تفکر بسیجی و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دنیا طرفدار داشته و موجب بیدارتر شدن مردم در کشورهای اسلامی‌شده است.

وی با اشاره به ایام عملکرد مطلوب کشور در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: کرونا سیستم بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی را که ادعای پیشرفته بودن می‌کردند را مختل نمود و در مقابل آن حرفی برای گفتن نداشتند، حتی دست به سرقت محموله‌های ماسک سایر کشورها می‌زدند.

کونانی گفت: دشمن برای ضربه به‌نظام از حربه‌های مختلفی استفاده می‌کند که باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌ها را خنثی کرد، چراکه ما در ایام دفاع مقدس با تکیه به خداوند متعال، امام راحل، هوشیای و استقامت رزمندگان اسلام و باروحیه ایثار و شهادت اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن عزیزمان به عراق واگذار شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت: دیدار با امام‌ جمعه، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، اجرای برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، غبارروبی مزار مطهر شهدا، رژه موتوری و … از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کوهدشت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار