چهل‌سالگی سرو/ امام جمعه یاسوج:

دوران دفاع مقدس برای دشمنان درس عبرت است

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی گفت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و دشمنان درس عبرت است، زیرا ثابت کرد که می‌توانیم با وحدت و ایمان و انسجام و تحت رهبری ولایت فقیه در مقابل جهان و استکبار بایستیم و پیروز شویم.
کد خبر: ۴۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ - 18September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه دفاع مقدس دوران طلایی و پرافتخاری است، اظهار داشت: این جنگ از سوی استکبار جهانی طراحی و توسط رژیم بعث عراق اجرا شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استکبار از راه‌انداری این جنگ چندین هدف داشت که از جمله این اهداف ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، تصرف خاک کشور، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود.

حسینی با بیان اینکه در شرایط دشواری جنگ تمام عیار به ملت ایران تحمیل شد، عنوان کرد: رژیم بعث عراق به طور همه جانبه از سوی استکبار جهانی حمایت می‌شد در حالی که ایران نمی توانست سیم خاردار و دیگر  تجهیزات نظامی تهیه کند.

نماینده‌ ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در چنین شرایطی ملت ایران به میدان آمدند و با رشادت‌های خود سرافرازی، عزت و افتخار کسب کردند و مهم‌ترین عوامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس ایمان و معنویت، وحدت و انسجام و تبعیت از ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و دشمنان درس عبرت است چون ثابت کرد که می‌توانیم با وحدت و ایمان و انسجام و تحت رهبری ولایت فقیه در مقابل جهان  و استکبار بایستیم و پیروز شویم.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دفاع مقدس به دشمنان درس مقاومت و ایستادگی مردم ایران را ثابت کرد و اگر مقاومت جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس نبود عزت و اقتدار کنونی هم حاصل نمی‌شد.

حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروزه با پیشرفت‌های نظامی بیشتر می‌تواند مقابل دشمنان ایستادگی کنند و دشمنان بدانند اگر تجاوزی و تعدی انجام دهند ضربات ایران ده‌ها برابر کوبنده‌تر از دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی خطاب به مسئولان و مردم گفت: مردم و مسئولان بدانند که برای بقای نظام و انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و خیانت به خون شهدا مجازات سنگین و سختی به دنبال دارد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این استان در دوران دفاع مقدس پرافتخار ظاهر شد و نسبت به جمعیت بیشتر اعزام را داشتیم، متذکر شد: حدود ۳۵ هزار رزمنده از استان اعزام شدند و ۱۳ هزار جانباز، بیش از ۳۰۰ آزاده و بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کردیم که مایه افتخار است.

حسینی تأکید کرد: مردم استان و ملت ایران بازهم برای نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی آماده ایثار و فداکاری و جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار