همزمان با آغاز ایام تحصیلی و هفته دفاع مقدس؛

عرضه ۲ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی توسط «به نشر»

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از اجرای طرح تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی بیش از دو هزار عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس، فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین ایام ماه صفر توسط این انتشارات خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 19September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر با اشاره به عرضه ۲ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی اظهار داشت: این طرح در راستای طرح‌های تخفیفی با توجه به رسالت تبلیغی و ترویجی به منظور آگاهی بخشی، ارتقای سطح معلومات عمومی جامعه، تسهیل در امر کتاب و کتابخوانی و ترویج معارف دینی تعدادی از آثار جدید و قدیمی خود را در موضوعات متنوع در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در طرح تخفیفی کتاب به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) ۲ هزار عنوان کتاب با موضوع قرآن و ادعیه، سیره ائمه اطهار به، سبک زندگی اسلامی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان و همچنین آثار عمومی با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور عرضه می‌شود.

مدیرعامل «به نشر» با بیان اینکه در طرح حدود هزار عنوان با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه می‌شود، اضافه کرد: حدود ۲۷۰ عنوان با تخفیف ۴۰ درصدی، حدود ۳۰۰ عنوان با تخفیف ۳۰ درصدی و حدود ۵۰۰ عنوان نیز با تخفیف ۲۰ درصدی از قیمت پشت جلد این آثار عرضه می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه در این طرح آثار ویژه ماه محرم و صفر از جمله کتاب‌های سوگنامه حسینی، زندگانی حضرت امام حسن بن علی (ع)، سوگنامه حسینی، شهید کربلا، پیام عاشورا، حدیث کعبه و کربلا با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد، گفت: همچنین آثاری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله روطه، سمندر، کلاغ پر، پناهندگان پیشاور، مجموعه در هوای انقلاب، مجموعه یک روایت معتبر، دشت یاغی ها، رویای آق تاریم و ... با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: در لیست ۳۰ درصدی‌ها نیز عناوینی همچون آبی ها، امام رضا (ع)، زندگی واقتصاد، اوسنه‌ی گوهرشاد، باد یمانی، بیداری، آدم‌های غلط، تیغ و تاج، خلوت مدیر، روز برمی خیزد، گوشه ششم عاشقی، سفرنامه جن، سند‌هایی برای محاکمه دوباره شیخ و همچنین برخی از ادعیه‌ها وجود دارد.

سعیدی همچنین در خصوص آثار لیست ۲۰ درصدی نیز گفت: قرآن، مفاتیح و کتاب‌های ادعیه و همچنین بسیاری از عناوین حوزه کودک و نوجوان در این لیست قرار دارند.

مدیرعامل «به نشر» یادآور شد: این طرح از ۲۵ شهریور آغاز و تا سوم مهر ماه ادامه داد و در صورت درخواست مردم قابلیت تمدید را نیز دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فهرست کتاب‌ها و بهره‌مندی از این تخفیف به مراکز فروش کتاب به نشر در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی فروش به نشر به نشانی https://behnashr.com و صفحه اینستاگرام behtarinhaye_nashr مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار