چهل‌سالگی سرو/

ریل‌گذاری برای چهل‌سال دوم دفاع مقدس/ ۳۱ شهریور، وعدۀ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ای

دفاع مقدس به چهل‌سالگی خود رسیده است، مقطعی که باید آن را اوج پختگی فلسفه دفاع و جهاد خواند. دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی طلیعه چهل‌سال دوم گرامیداشت دفاع مقدس است که باید ارزش‌ها و دست‎آوردهای آن وارد مرحله صدور شود.
کد خبر: ۴۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵ - 20September 2020

ریل‌گذاری برای چهل‌سال دوم دفاع مقدس/ ۳۱ شهریور، وعدۀ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ایبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، روز دوشنبه 31 شهریور 1399، روز دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ای است. روزی که قرار است در آن از رزمندگانی تقدیر شود که جوانی و عمر خود وقف اعتلای نهال نوپای انقلاب کردند، نهالی که با مجاهدت آنها و خون پاک هم‌رزمانشان اکنون به درخت تناوری بدل شده که ریشه در عمق خاک‌های ایران دارد و سایه آن همه پهنه کشور را در برگرفته است.

مفهوم دفاع مقدس که در خلال جنگ تحمیلی به‌کرات در بیان امام خمینی (ره) تفسیر و تبیین شده است، در چهلمین سال خود به اوج خود رسیده است و اکنون زمان آن رسیده تا با اتکای ابزارهای فرهنگی به آن سوی مرزهای ایران صادر شود. دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با فرمانده جهادی خود در واقع طلیعه‌ای است برای آنکه پدیده دفاع مقدس وارد مرحله‌ای تازه شود.

مرحله‌ای که به هیچ عنوان نباید مورد غفلت اقشار مردم، بخصوص اصحاب رسانه و فرهنگ شود. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که با دقت در بیانات ایشان می‌توانیم چگونگی ریل‌گذاری برای آینده نظام اسلامی را درک و نسبت به اجرایی شدن اهتمام تمام به خرج دهیم.

روز تاریخی 31 شهریور 1399 مانند 22 بهمن 1397 از اهمیت تاریخی برخوردار است. چنان که در بیانیه مهم و تاریخی امام خامنه‌ای در سال 1397 وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم، به نحوی در 31 شهریور 1399 نیز وارد گام دوم دفاع مقدس خواهیم شد و باید با آینده‌نگری و تعیین و به‌کارگیری راهبردی درست، چهل سال دوم را نیز با قدرت و جدیت بیشتری ادامه دهیم. شرط توفق در این مسیر آن است که با نصب‌العین قرار دادن بیانات امام خامنه‌ای و توجه و شناخت به توان‌مندی‌های خود گام‌های بلندی در این مسیر برداریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها