چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خبر داد؛

تکریم از ۲ هزار و ۴۵۰ رزمنده دفاع مقدس محمودآباد در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر دفاع مقدس محمودآباددر هفته دفاع مقدس گفت: ۲ هزار و ۴۵۰ ایثارگر دفاع مقدس سهمیه محمودآباد در تجلیل از رزرمندگان است که به‌صورت نمادین از ۲۰۰ نفر تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 19September 2020

تکریم از ۲ هزار و ۴۵۰ رزمنده دفاع مقدس محمودآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس مازندران و با توجه به شعار امسال در ۴۰ سالگی دفاع مقدس با عنوان ما قوی هستیم، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس مظهر تمام صفاتی از جمله صبر، استقامت و بردباری است که یک جامعه می‌تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه جنک و دفاع متفاوت از یکدیگر هستند، تصریح کرد: جنگ به دنبال تصرف است اما دفاع بروز تعصب و غیرت برای دفاع از مرز و بوم و کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمامی کشورها است بنابراین باید برای حفظ انقلاب و دفاع مقدس این نمادها را برای نسل جوان بازگو کرد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد ادامه داد: عامل موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس اولین گام توکل بر خدا، بهره‌گیری از خلاقیت جوانان در عرصه جنگ مانند شهید باکری و در نهایت معنویت و توسل به ائمه باعث شکست عملیات‌های مختلف دشمن در آن دوران می‌شد لذا نسل جوان ما باید معنا و مفهوم دفاع مقدس را با فرهنگ سازی مناسب یاد گرفته و به راه شهدا  ادامه دهد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس داریم که ۳۸ مورد آن از برنامه‌های شاخص محمودآباد بوده که برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اولین برنامه شاخص ما در این هفته گردهمایی نمادین با حضور ۲۰۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در مصلی جمعه شهرستان برای ایجاد فضاسازی محیطی جهت ارج نهادن به دفاع مقدس همراه با پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس با حفظ پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر دفاع مقدس محمودآباد از دیگر برنامه‌های ما است، افزود: ۲ هزار و ۴۵۰ ایثارگر دفاع مقدس سهمیه محمودآباد در تجلیل از رزرمندگان است که به‌صورت نمادین از ۲۰۰ نفر تجلیل خواهد شد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: عطرافشانی از مزار شهدا در سطح شهرستان و به‌صورت نمادین مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد همراه با افتتاح یادمان این شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد:‌ ادامه رزمایش کمک مومنانه مرحله سوم با ظرفیت بیشتر در هفته دفاع مقدس، فعال بودن گشت رضویون (امنیت پایدار) در ایام این هفته، برپایی ویزیت رایگان در درمانگاه کوثر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد یادآور شد: ۲ خانه محروم در روستای طارم و حربده شهرستان محمودآباد نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد گفت: رژه خودرویی سپاه در سطح شهر در اولین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی در سطح فضای مجازی با موضوع تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری برنامه‌هایی با عنوان آبرو محله در سطح محلات، اجرای کاروان سرود حماسی، برپایی نمایشگاه عکس از دوران دفاع مقدس، برپایی ایست بازرسی جهت برقراری امنیت پایدار، برگزاری محافل شب خاطره و یاد یاران و فراخوان گردان‌های بیت المقدس بسیج جهت حفظ انسجام و آمادگی جسمانی بسیجیان در سطح شهرستان از دیگز برنامه‌های شاخص محمودآباد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشورا و انتقال دهنده فرهنگ ایثار وشهادت است که باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها