به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد بیانیه صادر کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد و بدون تردید دوران دفاع مقدس در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج «قاسم سلیمانی» و علمدار استان یزد سردار شهید «محمد منتظر قائم» است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریم، شبهه افکنی و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

از سوی دیگر با تحریم‌های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه در تلاشند تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست کشیده یا عقب نشینی کند، اما زهی خیــال بــاطل چرا که در سایه‌سـار لطف بی‌بدیل خداوند قادر متعال به ملت و نظام الهی ایران، باز هم دشمنان ره به اهداف منحوس خود نخواهند برد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد در آستانه آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با ماه صفر و فرارسیدن اربعین حسینی است در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مقاومت و امام شهدا که حسینی‌وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سرتعظیم فرود می‌آورد و با تجدید میثاق با ولایت مطلقه فقیه و امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می‌دارد با تفکرناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تأسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت و آماده است با تمام توان و با تلاش و همت بی وقفه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار