چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

پیشکسوتان جهاد و مقاومت علمداران دفاع مقدس هستند

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت علمداران دفاع مقدس هستند، گفت: کاری که رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس انجام دادند هیچ تئورسینی احتمال آن را نمی‌داد.
کد خبر: ۴۱۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 21September 2020

پیشکسوتان جهاد و مقاومت علمداران دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عمل صالحی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی جهان استکبار تحلیل قوی از انقلاب‌ اسلامی داشت، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی در جهان اسلام اقتدار پیدا کند جهان استکبار را به صدا در خواهد آورد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: جهان استکبار با تمام امکانات موجود به کمک رژیم بعث آمد تا این انقلاب را در نطفه خفه کند.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت علمداران دفاع مقدس هستند، خاطر نشان کرد: کاری که رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس انجام دادند هیچ تئورسینی احتمال‌ آن را نمی داد.

صفایی بوشهری ضمن بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس تهدید را به فرصت تبدیل کردند، افزود: ایران با اقتدار در تمام صحنه ها بروز و ظهورخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و شهادت، قدرت میدانی و دانش نظامی این چنین حماسه ای را در دفاع مقدس رقم زد که نظام دفاعی ایران به عظمت برسد و تمام توطئه های بین المللی را سرکوب کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی در هشت‌ سال دفاع مقدس دفاعی نزدیک بود افزود: رمز پیروزی رزمندگان وحدت، ایمان، ولایتمداری و جهاد در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری بود.

وی در پایان دفاع و مقاومت را در استان بوشهر فرهنگ دانست و به نقش رئیسعلی دلواری اشاره کرد و تاکید کرد: دیروز اگر یک رئیسعلی دلواری بود امروز هزاران شهید رئیسعلی در بوشهر حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار