چهل‌سالگی سرو/ شهردار منطقه ۶ تهران خبر داد؛

نمایش دفاع مقدس در قلب فرهنگی پایتخت + تصاویر

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ با تشریح برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ در هفته دفاع مقدس گفت: در شب شهادت حضرت رقیه (س) با مشارکت مجمع جهانی حضرت رقیه (س) مراسم سنتی و آیینی مدیحه و نوحه‌سرایی و برپایی سفره موسوم به حضرت رقیه (س) انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 21September 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «تورج فرهادی» شهردار منطقه ۶ تهران با بیان اینکه از امروز اجرای برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس توسط این شهرداری آغاز می‌شود، اظهار داشت: نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس یکی از برنامه‌های محوری شهرداری است که با ۱۰غرفه مفهومی با مشارکت مجموعه بسیج حضرت ولیعصر (عج) در پلازا واقع در میدانگاه شهدای هفتم تیر برپا شد.

وی با اشاره به اینکه در این غرفه‌ها مباحث مرتبط با موضوع دفاع مقدس و اثرگذاری زنان مطرح می‌شود و همچنین یک غرفه هم درباره کرونا و بهداشت و سلامت برپا شده است، گفت: در این غرفه‌ها که از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برپا می‌شود، قرائت قرآن و اجرای مارش و نوا‌ها و نغمه‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس و اجرای تئاتر صحنه‌ای در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه ۶ افزود: تجلیل از یک مادر شهید سلامت و یکی از جانبازان دفاع مقدس و آزادگان و همچنین خانواده شهدا در هر شب انجام می‌شود؛ در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های صحنه‌ای با مشارکت بسیج و شهرداری نیز برگزار می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: همچنین در شب شهادت حضرت رقیه (س) با مشارکت مجمع جهانی حضرت رقیه (س) مراسم سنتی و آیینی مدیحه و نوحه‌سرایی و برپایی سفره موسوم به حضرت رقیه (س) و توزیع بسته‌های نذری تهیه شده توسط نیکوکاران انجام می‌شود.

وی به فضاسازی محیطی در منطقه از سوی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه فضاسازی و تبلیغات محیطی در حاشیه این نمایشگاه ۳۰ قطعه از عکس‌های کمتر دیده شده دفاع مقدس به‌صورت لمینت در جوار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه اکران تصاویر شهدای شاخص منطقه در ابعاد بزرگ توسط اداره زیباسازی انجام شده است، ادامه داد: نصب اثر حجمی لاله‌ها (۲۵ لاله حجمی) در میدان هفت تیر و ایجاد المان‌های سنگر دفاع مقدس در فضا‌های عمومی منطقه و مقابل برخی ساختمان‌ها از دیگر برنامه‌هاست.

فرهادی تصریح کرد: اجرای ۱۵ طاق نصرت با نماد‌های هفته دفاع مقدس به‌مناسبت این هفته از میدان فردوسی تا تقاطع خیابان نواب، توسط اداره زیباسازی با تصاویر شهدای دفاع مقدس و المان‌های دفاع مقدس نیز از برنامه‌های اجرا شده توسط این شهرداری است.

وی یادآور شد: همچنین اکران فرهنگی و محیطی (چاپ و نصب بنر) بر روی سازه‌های پرتابل سطح منطقه، اکران در عرشه پل‌های عابر پیاده، بیلبورد‌ها و سازه‌های در اختیار منطقه و سازمان زیباسازی، آذین‌بندی میادین و معابر با ریسه‌های پارچه‌ای پرچم ایران به طول۷۵۲۰ متر از دیگر اقدامات اداره زیباسازی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

نمایش دفاع مقدس در قلب فرهنگی پایتخت + تصاویر

نمایش دفاع مقدس در قلب فرهنگی پایتخت + تصاویر

نمایش دفاع مقدس در قلب فرهنگی پایتخت + تصاویر

نمایش دفاع مقدس در قلب فرهنگی پایتخت + تصاویر

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار