رژه خودرویی کمک‌های مومنانه توسط نیروهای مسلح در خوزستان

رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح خوزستان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ - 21September 2020

آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس با رژه خودرویی کمک های مومنانه توسط نیروهای مسلح در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح خوزستان امروز با حضور سردار سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین در اهواز برگزار شد.

در این رژه خودرویی بیش از ۵۴ هزار قلم کالای اساسی به نمایش گذاشته شد. این کالاها در ایام هفته دفاع مقدس بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می شود.

همچنین در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه، عملیات اجرایی احداث و بازسازی ۶۶ واحد مسکونی در شهرستان کارون که سیلاب سال گذشته باعث آسیب رساندن به آن ها شد، در آیینی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.

در این طرح قرار است ۳۷۰ واحد مسکونی توسط سپاه، بنیاد مسکن و کمیته امداد و با استفاده از گروه های جهادی احداث و بازسازی شود.

رژه خودرویی و همایش کمک مومنانه امسال به خاطر بحران کرونا جایگزین رژه نظامی نیروهای مسلح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها