فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبر داد؛

برگزاری بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس با مشارکت مردم دزفول

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزون بر ۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵ - 22September 2020

برگزاری بیش از 500 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس با مشارکت مردم در دزفول

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «محمدرضا لیلی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا افزون بر ۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان دزفول برگزار می‌شوند.

 وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور مسوولان و فرماندهان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شوند، افزود: تشکیل ستاد گرامیداشت دفاع مقدس، کنگره شعر استانی گلواژه‌های حماسه، مسابقه نقاشی در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری رژه موتوری توسط حوزه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول می‌باشند.

لیلی زاده غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در سردشت و شهیون و برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: نواختن زنگ دفاع مقدس توسط بسیج دانش آموزی، فضاسازی سه بعدی از نمادهای دفاع مقدس در سطح شهر، خاطره گویی رزمندگان در برنامه زنده رادیویی و ترند کردن هشتک ما قوی هستیم در فضای مجازی در هفته دفاع مقدس انجام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با بیان اینکه پزشکان جهادی در مناطق محروم بیماران را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند، اظهارداشت: برپایی شب‌های خاطره گویی رزمندگان در حلقه‌های صالحین، کمک مومنانه و تهیه ارزاق برای نیازمندان و توزیع نوشت افزار و کیف بین دانش آموزان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌باشند ضمن اینکه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز با همکاری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

وی با اشاره به تقویت گشت‌های رضویون بیان کرد: بسیج برای ارتقای سطح امنیت جامعه و کمک به نیروهای خدوم انتظامی ساعت و تعداد این گشت‌ها را افزایش می‌دهد.

سرهنگ پاسدار لیلی‌زاده درخصوص کسب رتبه‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج دزفول در جشنواره مالک اشتر گفت: این ناحیه در معاونت‌های مختلف از جمله مهندسی، علمی پژوهشی، طرح و برنامه و مالی، بسیج محلات و قرارگاه پیشرفت و آبادانی رتبه‌های برتر استان را کسب کرده و قرار است در جشنواره کشوری نیز شرکت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های ملت ایران بوده و لازم است مردم بیشتر با فداکاری‌های فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی تقویت اعتماد به نفس، تکیه بر داشته‌ها و ایجاد حس خودباوری را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی نیازهای کشور را برطرف کرد.

سرهنگ پاسدار لیلی‌زاده گفت: ایران در دوران دفاع مقدس حتی اجازه خرید سیم خاردار را نداشت ولی اکنون قادر به تولید موشک‌های نقطه زن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار