رهبر انقلاب در دیدار اعضاى ستاد بزرگداشت روز ملى مهندس:

«ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید/ کاری کنید که تولیدات جوان‌ها مقهور واردات نشود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه کاری کنید که محصولات و تولیدات جوان‌های با استعداد، مؤمن، توانا و بعضاً نابغه کشور مقهور واردات نشود تاکید کردند: با تکرار زبانی «اقتصاد مقاومتی» هیچ اتفاقی نمی‌‌افتد.
کد خبر: ۴۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 23February 2015

«ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید/ کاری کنید که تولیدات جوان‌ها مقهور واردات نشود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندس که در تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۶ برگزار شده بود، صبح امروز در همایشی که به همین منظور در سالن اجتماعات برج میلاد بر پا شد، انتشار یافت.

حضرت آیت الله خامنهای در این دیدار، با اشاره به دامنهی گسترده کار مهندسی و نقش مؤثر مجموعههای جوان مهندسی در مقاطع مختلف از جمله در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس، گفتند: مهندسین ما در دفاع مقدس سربازان ازجانگذشتهای بودند که تمام نیرو، هنر و نبوغ خود را به کار گرفتند و هر روز یک پدیدهی نو از این جوانهای با استعداد بروز مییافت.

ایشان، تلاشها و دستاوردهای علمی مهندسین پس از دفاع مقدس و حضور در مسئولیتهای اساسی را نیز مهم برشمردند و تأکید کردند: باید تلاش کنید در بخشهای مختلف کشور مسئله «ما میتوانیم» را در عمل به مردم نشان دهید و با شناخت خلأها و نیازهای کشور، به سمت انجام کارهای نکرده و زمین مانده بروید.

رهبر انقلاب در ادامه با اشاره به ضربه واردات بیرویه و قاچاق به کشور، گفتند: امروز فشار واردات، کشور را دارد از پا درمیآورد و در خصوص میزان واردات قاچاق به کشور نیز ارقام بسیار عجیبی مطرح است، اما این هم یک توجیه منطقی نیست که به بهانه جلوگیری از قاچاق و دریافت سود گمرکی، راه واردات انبوه به کشور به صورت رسمی باز شود.

ایشان خطاب به مجموعه مهندسان کشور، تأکید کردند: کاری کنید که محصولات و تولیدات جوانهای با استعداد، مؤمن، توانا و بعضاً نابغه کشور مقهور واردات نشود.

حضرت آیت الله خامنهای با اشاره به اظهارات دبیر همایش درباره اقتصاد مقاومتی، و تکرار فراوان این عنوان در سخنان مسئولان و فعالان بخشهای مختلف کشور، افزودند: البته با تکرار زبانی هیچ اتفاقی نمیافتد، بلکه باید این مسئله در مجلس و دولت به طور جدی بررسی شود که برای اقتصاد مقاومتی به مفهوم حقیقی، چه کارهایی انجام گرفته و چه کارهایی باید انجام بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار