بیانیه بسیج مداحان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

هفته دفاع مقدس برگ زرین حماسه آفرینی‌های دلاورمردان ایران است

بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: این ایام برگ رزین حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های دلاورمردان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 22September 2020

هفته دفاع مقدس برگ زرین حماسه آفرینی‌های دلاورمردان ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در بیانیه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است:

این هفته برگ زرین حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین، دلاورترین و مصمم‌ترین مردان و زنان این امت است که در جای جای خاکش با خون خود، به دفاع از حریم کشور پرداختند.

سی و یکم شهریور شنیده شدن صدای طبل جنگی تمام عیار علیه ایران و ایرانی نبود بلکه طنین پر ابهت حقانیت ملتی بود در برابر ظلم و فشار یزید زمان.

هفته دفاع مقدس فصلی از تاریخی است که در آن بهای مردانگی و عیار زنانگی اش به ایستادگی بود و استقامتی از جنس دلدادگی به میهن، روز‌هایی که مرگ در آن به سایه خزید، شهادت افتخار یافته و قامت راست کرده بود، حماسه‌ای بزرگ که در آن خط مقدم‌ها از پرچین نگاه ملتش ترسیم می‌شد و شهادت، شاه راهی به وسعت افق قلب رزمندگانش بود.

دفاع مقدس خاکریز منیت‌ها بود و محل اوج گرفتن انسانیت و از خود گذشتگی و سنگر هایش بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، شهادت را به آغوش می‌کشیدند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد.

نباید از نظر دور داشت که دفاع مقدس، به تنهایی کتابی بود از سرفصل‌های بی مانند غیور مردان و شیر زنانی که جان بر کف، نه روز‌ها و نه ماه ها، که سال‌ها حماسه ساختند و افسانه‌ها را به حقیقت پیوند دادند.

حال که جای جای این خاک نشانی است از پلاک‌هایی که برات بهشت را با قطره‌های خون خود گرفتند و لحظه‌ای از دفاع از حریم کشور و ناموس غفلت نکردند؛ برماست که یاد و خاطره شهیدانش را همواره زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار