چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه فردوس خبر داد؛

برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ایثار و فداکاری مردم ایران در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است، گفت: طی هفته دفاع مقدس اردوهای جهادی در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 23September 2020

برگزاری اردوهای جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوسسرهنگ «حسین خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: شهرستان فردوس در دوران دفاع مقدس 200 شهید، 12 آزاده، 400 جانباز  و 2 هزار و 800 رزمنده تقديم نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران كرده است.

وی از اجرای 135 برنامه مختلف فرهنگی در هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: با توجه به شیوع و گسترش کرونا تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده با حفظ پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس هدف از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را انتقال و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان ذکر و عنوان کرد: امروز وظیفه همه بسیجیان و کسانی که برای انقلاب دلسوز هستند عمل به فرامین رهبری است تا آتش به اختیار در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن وارد میدان مبارزه شوند.

خدادادی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ایثار و فداکاری مردم ایران در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از اهداف و مهمترین هدف ما در گرامیداشت این ایام، ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است .

وی اجرای رژه موتوری بسیجیان، برگزاری اردو‌های جهادی، افتتاح مدرسه دخترانه امام حسین(ع)، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و افتتاح کارگاه تولید ماسک را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس تجدید میثاق با ولایت فقیه و دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برنامه های فرهنگی و بصیرتی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به شیوع کرونا از ظرفیت فضای مجازی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرتی استفاده خواهیم کرد.

خدادادی گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمن نشان داد که گزینه نظامی بر ملت ایران کارایی ندارد و امروز با پیشرفت تکنولوژی دفاعی دشمنان جرأت تعرض به میهن اسلامی مان را به خود نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار