چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه طبس:

۵۰۰ رزمنده بسیجی در شهرستان طبس تجلیل می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس ۲۲۱ برنامه در شهرستان طبس اجرا می‌شود، گفت: در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ رزمنده بسیجی غیرشاغل تجلیل خواهند شد و مابقی رزمندگان طی چند مرحله مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۴۱۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ - 23September 2020

۵۰۰ نفر رزمنده بسیجی در شهرستان طبس تجلیل می‌شوندسرهنگ «علی خبازی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و ایستادگی جوانان این مرز و بوم در میدان رزم، متقابلاً فرهنگ، جهاد، ایثار و شهادت را به‌وجود آورد.

وی شهادت را یک هدیه الهی و دوران دفاع مقدس را دانشگاه عشق و شهادت دانست و گفت: اگر امروز روحیه ایستادگی و مقاومت در جامعه احساس می‌شود، بی‌تردید دفاع مقدس در ترویج و تثبیت این روحیه نقش به‌سزایی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با تأکید بر اینکه رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس تأسی گرفته از فرهنگ عاشورا و ایثار امام حسین(ع) بود، عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس فرهنگ نوینی را در جامعه ایجاد و تقویت کرد بنابراین باید برای نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان به خوبی تبیین شود.

خبازی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس ۲۲۱ برنامه در شهرستان طبس اجرا می‌شود، اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تعداد ۲۲۱ برنامه به نام و یاد ۲۲۱ شهید شهرستان طبس اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای حفظ و حراست از اسلام و کشور به ‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) عازم جبهه‌ها شده و تا پای جان در برابر دشمنان ایستادگی کردند بنابراین اگر در قبال ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس کوتاهی شود در قبال آن‌ها مدیون خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا، مسابقه، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی، تکمیل چهار یادمان شهدای گمنام، چاپ و نصب تمثال مبارک شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد.

خبازی از نامگذاری ساختمان‌ها و مکان‌های ادارات به نام شهدای شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: در هفته دفاع مقدس تعداد ۵۰۰ رزمنده بسیجی غیرشاغل تجلیل خواهد شد و مابقی رزمندگان طی چند مرحله مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار