چهل‌سالگی سرو/

نقد و بررسی کتاب «من و عباس بابایی» در برنامه کتابدان فرهنگ‌سرای رسانه

کتاب «من و عباس بابایی» خاطرات حسن دوشن، دوست و همرزم شهید عباس بابایی شنبه 5 مهرماه همزمان با سالروز عملیات ثامن‌الائمه در فرهنگ‌سرای رسانه نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شهید عباس بابایی زبده‌ترین خلبان نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی و معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی در جنگ ایران و عراق بود. علی‌اکبر مزد آبادی در کتاب من و عباس بابایی به مصاحبه و تدوین خاطرات حسن دوشن از هم‌رزمان شهید بابایی پرداخته است. مزد آبادی در این کتاب، ۹۶ خاطره از دوشن را تدوین کرده و به همراه ۷ پیوست و تعدادی تصاویر رنگی در انتهای کتاب، منتشر کرده است.

آیین نقد و بررسی کتاب «من و عباس بابایی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و مصادف با سالروز عملیات ثامن‌الائمه با حضور «حسن دوشن» راوی و «علی‌اکبر مزدآبادی» نویسنده با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی در ویژه برنامه کتابدان فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.

این برنامه که به همت فرهنگ‌سرای رسانه و با مشارکت خبرگزاری دفاع مقدس برگزار خواهد شد، روز شنبه 5 مهرماه ساعت 16 تا 18 به صورت زنده از درگاه آنلاین صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه و خبرگزاری دفاع مقدس در اینستاگرام پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها