چهل‌سالگی سرو/ رئیس پلیس پایتخت:

هزینه سازش بیشتر از مقاومت است/ دفاع مقدس به ما درس ایثار و مقاومت داد

سردار سرتیپ رحیمی گفت: کسانی که به دنبال صلح هستند، بدانند که هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و ما باید از تاریخ درس بگیریم.
کد خبر: ۴۱۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ - 24September 2020

هزینه سازش بیشتر از مقاومت است/ دفاع مقدس به ما درس ایثار و مقاومت دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب که صبح امروز در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه شهدا، خانواده شهدا و جانبازان بدانند که آبرو، عزت، امنیت و آسایش امروز جامعه متعلق به آن‌هاست، اظهار داشت: امروز علی‌رغم تمامی دشمنی‌ها کشورمان از امنیت بالایی برخوردار است و این امنیت مرهون ازخودگذشتکی و ایثار شهداست.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین انقلاب تمام دوران متعلق به جمهوری اسلامی است، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با حمایت مردم توانست انحرافات را از بین ببرد و راه مستقیم را انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: توطئه‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و در یک سال اول پیروزی انقلاب اسلامی بیش از صد‌ها عملیات برای شکشت انقلاب اجرا کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمنان در شرق، غرب و جنوب کشور تلاش‌های زیادی برای شکست انقلاب اسلامی کردند، اما موفق نشدند، خاطرنشان کرد: بزرگترین توطئه دشمن برای شکست انقلاب، شروع جنگ بود و دشمنان با حمایت از صدام جنایتکار، جنگ را علیه ایران شروع کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در چهل و یکمین سال پیروزی انقلای اسلامی هستیم، افزود: کسانی که در تابعیت ولایت نبودند امروز چه سرنوشتی دارند و امروز صدام کجاست.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: کسانی که به دنبال صلح هستند، بدانند که هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و ما باید از تاریخ درس بگیریم.

سردار رحیمی گفت: دفاع مقدس به ما درس ایثار، ایستادگی، مقاومت و با دست خالی در برابر همه کفر ایستادن را داد.

وی با بیان اینکه امروز ما دو راه سازش و مقاومت را در پیش داریم، افزود: دفاع مقدس به ما نشان داد که مقاومت، ما را سربلند خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مدافعان انقلاب و نظام بدانید که باید به شهدا و ایثارگران پاسخگو باشیم؛ ما باید آرمان‌های مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم تا به نقطه اوج دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار