مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ابزار هنر نیازمند است

سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و گفت: برای نشر ارزش های دفاع مقدس به ابزار هنر به عنوان پرمخاطب ترین وسیله نیازمندیم.
کد خبر: ۴۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 24September 2020

نشر ارزش های دفاع مقدس به ابزار هنر نیازمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع‌مقدس با نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران رزق و روزی ما است.

وی با تاکید بر کار در راه رضای خدا گفت: باید مجاهدانه همچون شهدا جان و مال خود را وقف اسلام کنیم.

غریبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را لازم و ضروری دانست و افزود: جهت نشر ارزش های دفاع مقدس به ابزار هنر به عنوان پرمخاطب ترین وسیله نیازمندیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه چشم انداز ما بیشتر به سمت  جوانان و نوجوانان است خاطرنشان کرد:  آینده نگری در حوزه دفاع مقدس برای کودکان نیز بسیار مهم است.

وی دفاع مقدس را ماحصل ایمان باورهای دینی و نه سلاح و تسلیحات جنگی رزمندگان دانست و گفت: شهدا مکتب خود را از نهضت امام حسین (ع) الگو گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار