سردار اوصانلو؛

همه برای رفع مشکلات معیشتی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی کمک کنند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران در شمال‌غرب کشور گفت: مناطق مرزی استان مشکلات معیشتی دارند و همه باید کمک کنند تا این مشکلات در مرزها حل شود.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 24September 2020

همه برای رفع مشکلات معیشتی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی کمک کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران در شمال‌غرب کشور، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای ایجاد جنجال در خصوص کوله‌برها، تلاش کنند تا بازارچه های مرزی استان بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه در این استان، فردی به نام کوله‌بر نداریم، افزود: کسانی که به نام کوله‌بر از مرزهای استان وارد می شوند، قاچاقچی هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران در شمال غرب کشور عنوان کرد: مناطق مرزی استان مشکلات معیشتی دارند و همه باید کمک کنند تا این مشکلات در مرزها حل شود.

وی ادامه داد: نبود فردی به نام کوله بر در مرزهای آذربایجان غربی به نمایندگان آذربایجان غربی نیز اعلام شده است.

سردار اوصانلو  تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در مرزها تردد غیر مجاز دارند، حامل اقلام ممنوعه هستند و مرزداران جلو این اقدام آنان را می گیرند.

وی گفت: ما به طور جدی خواستار بازگشایی بازارچه های مرزی مثل گذشته هستیم تا این بازارچه ها بازگشایی شده و مردم بتوانند معیشت خود را از این طریق برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار