چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در استان همدان:

افراد حاضر در دوران جنگ تحمیلی، پشتوانه امروز نظام اسلامی‌اند

نماینده ولی فقیه در استان همدان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه هفته دفاع مقدس گفت: افرادی که در آن دوران درگیر جنگ و جهاد بودند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 25September 2020

افراد حاضر در دوران جنگ تحمیلی، پشتوانه امروز نظام اسلامی‌اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز جمعه و پنجمین روز از هفته دفاع مقدس آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با حضور مردم شهید پرور همدان، خطبه خوانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهر به همراه سخنرانی سردار پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: برخی از رسانه بنا دارند مجلس را به حاشیه ببرند اما نمایندگان مردم در خانه ملت باید از پرداختن به حواشی بپرهیزند.

حجت الاسلام شعبانی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: تهمت، افترا و متهم کردن در شان مسئولان نظام اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه اهانت و توهین به مسئولان کشور کمک به دشمنان و بیگانگان است خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و مسئولان، مردم را از نظام، مسئولان و آینده کشور ناامید کند.

امام جمعه همدان همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش امام خمینی (ره) در مدیریت جنگ بسیار مهم بود و امروز باید این روش مدیریتی بررسی و به عنوان الگو معرفی شود.

وی ادامه داد: افرادی که در آن دوران درگیر جنگ و جهاد بودند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

حجت الاسلام شعبانی گفت: امروز دشمن در جبهه ایجاد ناامید کردن جامعه در حال تلاش و برنامه ریزی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در بین مردم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب، با اوج ایثارگری جهاد بزرگی کرده اند و از جان خود برای آرامش جامعه گذشتند.

وی اظهار کرد: در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افراد بزرگی در میدان حضور داشتند که در زندگی خود ایثار کردند یا دوره هایی را در اسارت و تبعید گذراندند که جهادگران نمونه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها